Podstawową metodą rozliczeń pomiędzy pracownikiem a pracodawcą jest czas spędzony w pracy. W jaki jednak sposób można wyeliminować czynnik ludzki, by mieć zawsze pewność, że czas spędzony w pracy był taki, jak wymaga tego umowa? Oczywiście założyć nowoczesny czytnik czasu pracy. Najlepsze rozwiązania tego rodzaju znajdziesz w naszym przedsiębiorstwie, które od wielu już lat handluje podobnymi systemami, odnoszącymi już międzynarodowy sukces.
Szybkie i sprawne liczenie godzin pracy?
Z naszymi urządzeniami to nie tylko możliwe, ale również bardzo proste. Nie musisz prowadzić żadnych kabli, a wprowadzenie odpowiednich danych do systemu odbywa się poprzez zbliżenie do czytnika specjalnej karty przypisanej każdemu pracownikowi. Dzięki temu zawsze wiadomo kto i kiedy wszedł, a także wyszedł z twojej firmy. Nowoczesny czytnik czasu pracy przesyła wszystkie dane do działu zajmującego się kadrami, by jego pracownicy mogli odpowiednio naliczyć godziny pracy, a więc również obliczyć pensję.